نوشته شده توسط : رضاییان

مادامی که ذهن شما به دنبال یافتن راه های بسیاری برای داشتن سلامتی در سریع ترین زمان ممکن است، یک حقیقت ساده و معمول را از دست می‌دهد و آن هم این است که: “آب خالص برای شما واقعا مفید خواهد بود.” در صورتی که همیشگی و به صورت مداوم مصرف شود. آب خالص و تصفیه شده، شگفتی‌هایی را رقم می‌زند که درمان‌های ساختگی فقط آرزوی آن را دارند. حال میخواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا آب خالص و تصفیه شده بهتر از سایر گزینه‌هاست؟ و برخی مزایا و فواید آب تصفیه شده را نیز بیان کنیم.

آب تصفیه شده و فواید آن

آب خالص و تصفیه شده آبی است که برای از بین بردن ناخالصی‌ها نظیر مواد شیمیایی و سایر آلاینده‌ها، پردازش یا فیلتر می‌شود. این آب معمولا از آب‎‌های لوله کشی و زیرزمینی تولید می‌شود و عمل تصفیه توسط دستگاه تصفیه آب صورت می‌گیرد که در ادامه به آن پرداخته‌ایم.

در تصفیه خانه‌های مرکزی بسیاری از ناخالصی ها از بین می‌روند، از جمله:

  • باکتری‌ها
  • جلبک‌ها
  • قارچ
  • انگل‌ها
  • آلاینده‌های شیمیایی
  • فلزاتی مانند جیوه، آرسنیک، مس و سرب

روش‌های ‌متعددی برای تصفیه آب به صورت تجاری و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بیشتر کشورهای غربی، آب آشامیدنی عمومی تصفیه می‌شود تا برای مصرف انسان ایمن باشد. با این حال، استانداردهای آب آشامیدنی در سراسر جهان متفاوت است و معمولاً براساس مقررات دولتی یا استانداردهای بین‌المللی است. در حقیقت ، سازمان بهداشت جهانی تخمین زده است که بیش از ۲.۱ میلیارد نفر به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند. همچنین در کشورهایی که آب آشامیدنی عمومی را تصفیه می‌کنند، از روش مختلفی جهت ایمن سازی و تصفیه آب استفاده می‌شود، که شامل مراحل زیر است:
انعقاد و لخته شدن: در این روش مواد شیمیایی با بار مثبت به آب اضافه می‌شوند تا به ذرات دارای بار منفی متصل شوند که بتوانند فیلتر شوند. که در نهایت ذرات درشت تری به نام floc را تشکیل می‌دهد.
رسوب: به دلیل اندازه بزرگتر، فلوک به ته منبع آب رسوب کرده و از آب تمیز جدا می‌شود.
فیلتراسیون: آب تمیز بالای منبع، از طریق سیستم های فیلتراسیون متعددی که از زغال سنگ، شن و ماسه ساخته شده است، جریان پیدا می‌کند که موجب از بین رفتن آلودگی‌هایی مانند گرد و غبار، باکتری‌ها، مواد شیمیایی و ویروس‌ها می‌شود.گندزدایی: در طی این مرحله، ضدعفونی کننده‌های شیمیایی مانند کلر به آب اضافه می‌شوند تا باکتری ها یا ویروس های باقیمانده را که ممکن است در چند مرحله اول زنده مانده باشند، از بین ببرند.
توجه: به این نکته توجه کنید که نحوه‌ی تصفیه آب بسته به منطقه و کیفیت آب محلی ممکن است متفاوت باشد.

جهت خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید : https://b2n.ir/e05697

 



:: برچسب‌ها: مزیت آب تصفیه شده ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضاییان

بسیاری از افراد هنگامی که برای اولین بار با بیماری بواسیر مواجه می شوند از بیان بیماری خود حتی نزد پزشک خجالت می کشند و بر این باورند که بیماری آنها خود به خود درمان خواهد شد. در حالی که تا به امروز هیچ کدام از موارد این بیماری خود به خود درمان نشده است و درمان هموروئید به رسیدگی های پزشکی نیاز دارد در غیر این صورت با تکرار علائم و نشانه های آن هموروئید وارد مراحل پیشرفته تری می شود و این می تواند درمان بواسیر را به مراتب مشکل تر و سخت تر کند. اما راه حل قطعی چیست؟ آیا می دانید درمان قطعی و فوری بواسیر کدام است؟

نگاهی گذرا به روش های درمان بهتر مشخص می کند که دنیای پزشکی چه راه حلی برای این مشکل در نظر گرفته است و کدام روش درمانی از همه بهتر و موثر تر است.

برای لیزر بواسیر یا هموروئید در تهران کجا مراجعه کنیم؟

درمان بواسیر با لیزر

با پیشرفت هایی که در دنیای پزشکی صورت گرفته است متخصصان توانستند جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی درمان بواسیر مثل عمل جراحی کشف کنند.

روشی ایمن، بی خطر و غیر تهاجمی با تکنولوژی فوق العاده بالا به نام لیزر درمانی.

درمان بواسیر با لیزر روشی بی خطر و کاملا بدون عارضه است که برای درمان انواع بیماری های مقعدی از جمله بواسیر می توان از آن استفاده کرد.

روش لیزر درمانی می تواند انواع مختلف هموروئید داخلی و خارجی را به طور قطعی و با کمترین امکان بازگشت مجدد تحت درمان قرار داد و بدین ترتیب شاهد یک درمان موفق و کاملا موفقیت آمیز در این زمینه بود.

در روش درمان بواسیر با لیزر با کمک تاباندن اشعه ی لیزر بر روی بافت های آسیب دیده انجام می پذیرد. قدرت اشعه ی لیزر می تواند بدون کوچکترین آسیبی به بافت های سالم همجوار به ترمیم بافت های آسیب دیده کمک کند و با تبخیر بافت های آسیب دیده و مسدود سازی عروق خونی توسط گرمای اشعه ی لیزر، هموروئید در کوتاه ترین زمان ممکن بدون خونریزی و درد پایان می یابد.

بهترین پزشک متخصص درمان بواسیر در تهران کیست؟

هزینه ی درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر

بحث هزینه های درمان همیشه از امور مهم و اساسی در پروسه های درمانی بیماری ها محسوب می شود و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه اهمیت آن به وضوح مشخص است.

شاید برای افرادی که روش لیزر درمانی را برای درمان خود  در نظر گرفته اند سوال مهم هزینه ی انجام آن باشد. در رابطه با هزینه ی درمان بواسیر با لیزر باید بگوییم که قطعا از انجام عمل جراحی و بستری در بیمارستان مقرون به صرفه تر است اما تعیین قیمت دقیق آن قبل از انجام معاینه ی هموروئید و ارزیابی نوع آن امکان پذیر نیست.

منبع درمان بواسیر کلینیک زارعی



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()